luni, 13 iunie 2011

Post din Decembrie.

Acum am găsit acest post şi m-am gândit să îl public acum, să văd ce am făcut şi ce nu, chiar dacă a trecut doar jumătate de an. Textul nu are  ă,î,â,ş,ţ pentru că la începutul anului nu foloseam astfel de caractere:). So:
 
Mai tineti minte cum incepea Bridget Jones fiecare an? Isi facea o lista “cu chestii de facut”.
Deci, chestiile pe care mi le-am propus pana la sfarsitul anului 2011, realizabile, sunt:
1.Sa ma trezesc inainte de 7 jumate. 
2. Sa imi maresc colectia de bratari. 
3. Sa ma trezesc vesela dimineata si sa nu ma mai intind la tv. 
4. Sa imi aplic macar minimum de machiaj. 
5. Sa incerc sa ma prefac macar ca imi place sa ma trezesc dimineata. X
6. Sa ies mai mult in oras. 
7.Sa ascult acea melodie ori de cate ori imi vine dorul de NOI. X
8. Sa incep sa mananc mai sanatos. 
9. Sa incerc sa ma culc inainte de 12 noaptea. X
1o.Sa gasesc poze noi pt blog. 
11.Sa merg in vacanta undeva cu Edi. X
12.Sa nu ma mai rog de tata sa imi ia un alt caine:d.
13. Sa nu mai vorbesc cu Foxxy de parca ar fi adevarata. E totusi un animal de plus. X
14. Sa nu mai cant in prezenta vecinilor. X

Gata, sunt pusa pe treaba! :P
A.

Sper să reuşesc să fac până se termină anul şi lucrurile care nu le-am făcut până acum.:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Sample text