marți, 26 iulie 2011

Vacanţa! #1

 Am observat că multe bloggeriţe au cel puţin o postare în care vorbesc despre vacanţa lor. M-am gândit să vă scriu şi eu cum a fost vacanţa mea, în Grecia.
Aşteptam cu nerăbdare să plec dar şi când am ajuns, a trecut totul foarte repede. În mare parte, a fost tare frumos, bineînţeles că din cauza unor persoane care au vrut să îmi strice vacanţa+ gastrita, nu pot spune că a fost superb. Oricum, nu prea am băgat în seamă acele persoane şi mi-am văzut de vacanţă.
 Când spun "Grecia" mă gândesc la Christos,Anthony, Dimitry şi Iovan- ultimii doi, supranumiţi "macedonienii noştrii"-prietenii ştiu de ce :)) ( doar lor le-am reţinut numele, pentru că celilalţi aveau nişte nume tare ciudate pentru două fete dintr-o mică localitate din România:d). Când spun "Grecia" mă gândesc la acel pod, unde ne-am făcut prieteni noi dar şi la şezlongurile pe care stăteam atunci când ascultam frumoasa melodie( nu am aflat nici acum cum se numeşte :( ) cântată de Dimitry la chitară. Nu am să uit nici ultima noapte, în care am dormit aproximativ o oră, nici "conversaţia" cu negrii( "What`s up" rullz).




 P.S. :  Pot spune că în Grecia mi-am dat seama de un lucru foarte important care, pe viitor îmi va aduce numai lucruri bune. Momentan prefer să îl ţin secret.

3 comentarii:

o fată. spunea...

Si eu vreau in Grecia!! ♥ Esti norocoasa ca ai fost :*
P.S: Sper ca o sa dezvalui micul tau secret...

A. spunea...

Sper să ajungi şi tu!✿

cristina spunea...

asa vacanta cine nu ar vrea :X:X:X?

Trimiteți un comentariu

 

Sample text