luni, 5 septembrie 2011

BS: Pretty Little Liars

După ce am postat articolele precedente, în sfârşit scriu ceva "mai interesant". 



 "Pretty little liars" este un serial pe care l-am descoperit recent cu ajutorul reviste Cool Girl( ador revista asta:D) şi nu mă pot opri din a mă uita la cât mai multe episoade pe zi. Momentan am ajuns la episodul 15( sezonul 1) şi mi-am dat seama că actriţa care o interpretează pe Aria, Lucy Hale are atât de multe lucruri în comun cu mine. Mă inspiră şi ea, dar şi personajul Aria. Când m-am uitat prima dată la poza cu cele 4, prima persoana la care m-am uitat a fost ea, ea mi-a atras atenţia şi acum ştiu de ce. Voi căuta în continuare informaţii noi despre ea şi "o voi lăsa" să mă inspire în fiecare moment de cumpănă :). O ador!



Dar să revin la serial. Mai jos aveţi scurt rezumat despre el (sursă):
Pretty Little Liars (Micutele mincinoase) este o productie ABC Family, bazata pe seria de romane cu acelasi nume a Sarei Shepard. Serialul urmareste schimbarile din vietile a patru fete- Hanna, Aria, Spencer si Emily- dupa ce “liderul” grupului lor, Alison, dispare, iar ele incep sa primeasca mesaje scrise din partea unui necunoscut care se semneaza “A”. Se pare ca Gossip Girl are un rival, tematica celor doua fiind asemanatoare- barfa, sex, intrigi, secrete, minciuni. 

Genul:
Thriller / Mister / Drama

Rating: Ap- Acord Parental
Producator: ABC Family
Data lansare (SUA): 08 Iunie 2010



Aici aveţi trailerul.


Serialul îl puteţi urmări online aici


Xo, A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Sample text