luni, 27 decembrie 2010

A fost sansa mea.



"[...]m-a lasat in fata portii si am intrat cu mari emotii.Am urcat pana la etaju` 2 cred,si mi-am ales patul.
 M-a sunat.Vroia sa stie cum e.Dar am vorbit putin pentru ca trebuia sa cobor,am auzit cand a venit si m-a strigat.In curte erau multi copaci si nu am putut sa nu remarc expresia fetei lui.Parea sa aibe incredere in ceea ce urma sa faca.Cand m-a vazut,a venit inspre mine si mi-a zambit."
"A fost de vis.Oare cheia a fost de vina?Sau poate faptul ca am intarziat?Dumnezeu?Astrele?Nu stiu si nu voi stii niciodata,poate Dumnezeu da dupa suflet..."

Daca vrei,iti imprumut cheia..poate iti aduce si tie noroc.:]
A.

 

5 comentarii:

Pop Alexandra spunea...

impresioonant :|

Criss spunea...

frumos :x

Anonim spunea...

frumos:X:X:X

A. spunea...

:-<

flory mary spunea...

interesant:>

Trimiteți un comentariu

 

Sample text