vineri, 17 decembrie 2010

Sentimentele care ne-au legat.





 
   Parca te-as cunoaste de o viata,poate doua.Si deabea astept sa vina celelalte noua!
 

    Stiu ca de mici am fost de nedespartit,impreuna de dimineata pana in asfintit.Imi aduc aminte ca de mult ori ne certam pe jucarii dar ne impacam a doua zi.

  Acum am crescut,si tot mai mult ne-am apropiat.Ai fost mereu langa mine si promit ca si eu sa fiu langa tine.
  Ce aveam de mult avem si acum dar mai intens,
o prietenie strasa si-un suflet imes. 
  Nu e intamplator un suflet ce iti promite:
respect,ajutor prin fapte nu prin cuvinte!






 Aceste randuri pentru cei ce sunt,raman sau vor fi
prietenii la care tin pana viata se va sfarsi! :





12 comentarii:

Pop Alexandra spunea...

"Înconjurată de lume multă,
Doar prietenii nu mă uită .
Ei problemele-mi ascultă
Si cu vorbe bune m-ajută."
( Pop Alexandra )

A. spunea...

Multumesc de aceste versuri>:D<.
Si felicitari,te pricepi la poezii:*.

cristina spunea...

Ea Ti'e K 0 S0ra..''va'ntAlniti mereu La Ac33asi 0ra..Av3TI Idei fiXe..RaDeTi DuPa CuliSe..iAR cAnd CorTina A cAZut..Ves3liA a'NcePut...[:X]`
ce prietenie frumoasa:(

A. spunea...

Criss,imi pare foarte rau ca nu am apucat sa facem o poza impreuna.Ar fi ramas amintire pt totdeauna:(..dar cine stie cum viata ne va face sa ne intalnim din nou.[:*]

cristina spunea...

iti promit ca o sa facem o poza...iar in vacanta de vara poate o sa iti fac o vizita:)

A. spunea...

Oaai Crissa deci te Ador cu A mare:X

Anonim spunea...

Dragutzz:x

Asaa prietenee tot sa ai:*:*
>:D<

Criss spunea...

iuaii ce frumosss 8-> :x

Anonim spunea...

dragut...

DeN spunea...

Ce aveati atunci aveti si`akm dar mai intens... O prietenie stransa si un suflet imenssss! :X

Anonim spunea...

foarte frumos... de unde iti vin atatea idei sa compui?

A. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

 

Sample text