duminică, 6 martie 2011

TAG.


"What I'm using right now" TAG,
primit de la Special K





Sampon: Sampon antimatreata cu extract de plante BIO Krauter


Balsam:  nu folosesc




Masca de par: home-made




Gel de dus: Gel de dus Aloha by Avon 






Lotiune de corp: Lotiune pentru fermitate Skin So Soft by Avon,Lotiune de corp cu Mango si iaurt by Oriflame







Crema de maini: Crema de maini by Avon cu extract de citrice,Crema de galbanele







Anti-perspirant: Deodorant cu bila Little Black Dress by Avon,Deodorant Adidas,Deodorant Nivea Double Effect






Crema de fata Crema de zi energizanta cu piersica si lapte de migdale by Avon






Fond de ten: Fond de ten calmant by Avon




Blush: De la GLamour




Bronzer: Perle autobronzante de la Avon








Mascara: Rezistent la apa by Oriflame,Loreal Paris Volume Shocking


Gloss: Avon,Glamour


Parfum: Bvlgari,Lancome


 La randul meu,dau tag tuturor celor care vor sa il faca:*.

4 comentarii:

Reb.s spunea...

Si eu folosesc samponul Krauter si e foarte bun!! Cum este crema de galbenele? Eu am auzit ca foarte buna, in special pentru ten. Tu ce zici?:-*

A. spunea...

E foarte bună crema.Eu o folosesc mai mult iarna, cand am pielea uscată.

Denisa spunea...

Eu iubesc crema de galbenele, o folosesc pe buze tot timpul! Si cand sunr racita si am nasul rosu imi place ca pot aplica aceasta crema fara sa ma usture:x

A. spunea...

Asta ador şi eu la crema de gălbenele: că nu mă ustură atunci când am nasul iritat.

Trimiteți un comentariu

 

Sample text