marți, 8 martie 2011

A trecut deja un an..incredibil :| !!!

     Marţi..8 martie.Toţi vă gandiţi că postarea asta are legătură cu mama,dar nu este aşa. Azi se împlineşte un an de cand am început sa mă familiarizez cu acel lucru care pentru mine era aproape necunoscut.Am început de la 14:30 şi am terminat la 15:30 o oră mai tarziu.
   Huh..nu m-am gandit niciodată ca îmi va fi azi aşa de greu să îmi aştern gandurile aici dar mie din ce în ce mai greu.Îmi vin toate amintirile deodată, îmi vine să plang dar mai bine ma abţin, ştiu că aşa e mai bine, mult mai bine. Timpul a zburat enorm de repede, parcă ieri era 8 martie 2010, parcă ieri m-am dus plină de emoţii dar şi de groază, intr-un fel..
   Nu vreau să cred că a fost meritul meu, e "vina" LUI si a LUI, deci vreau doar să le mulţumesc pentru ca făra ei, nu aş fi ajuns nici măcar acolo.
   Aşa că da! Domnul C.şi D. vă mulţumesc pentru tot. :)
   În ceea ce priveşte ziua de azi( pentru că m-am cam abatut de la subiect), vreau să stau in casă, singură, fară telefoane, apleuri ratate şi să mă gandesc că acum un an, 8 martie a fost pentru mine un început..începutul unei poveşti care mereu o să mă doară cand v-a trebui să o povestesc, dar voi avea şi un sentiment de mandrie pentru că, pană la urma mi-am depăşit limitele şi am ajuns acolo unde nu credeam niciodată ca voi ajunge. (Dacă trebuie să rezum toată chestia asta într-o singură propoziţie: Azi nu am chef să fac nimic, nimic si gata! Se poartă primăvara asta! :) )

5 comentarii:

Reb.s spunea...

Super! Amintirile astea...off! Probabil e astenia de vina;)).

Anonim spunea...

Ma bucur ca gandesti asa de matur ;x.

Anonim spunea...

Ti-am gasit blog-ul pe siteul: Comunitatea oamenilor drăguți. De cateva zeci de minute tot ma uit pe blog-ul tau. Este foarte interesant. Imi place ca scrii articole "originale", ci nu copy-paste-uri de pe net, ca altii. Te-am trecut in blogroll-ul meu. O sa mai trec pe aici cu siguranta. :)

A. spunea...

Mulţumesc mult:*

A. spunea...

@Reb.s : Poate:)

Trimiteți un comentariu

 

Sample text