marți, 3 mai 2011

TAG.(Pentru ca raspunsul este uneori chiar intrebarea potrivita.)

1. Ce varsta ai avea daca nu ai sti cati ani ai?
16.
2. Daca ai avea ocazia sa transmiti un mesaj unui grup mare de oameni, care ar fi acesta?
Nu ştiu, m-aş gândi din timp ceea ce să spun.
3. Este posibil sa minti fara sa spui un cuvant?
Da.
4. Daca nu acum, atunci cand?
Niciodată!!
5. Ce ai face diferit, daca ai sti ca nu te-ar judeca nimeni?
Nu aş face nimic diferit.
6. Inca te mai legi de ceva de care ar trebui sa te desprinzi?
Da.
7. Ai facut recent vreun lucru demn de tinut minte?
Da.
8. Pe cine iubesti si ce faci in legatura cu asta?
Îmi iubesc părinţii, prietenii, oamenii care merită cu adevărat.( O singură excepţie).
9. Cand e momentul sa nu mai calculezi riscurile si recompensele si sa faci doar ceea ce e corect?
Ar trebuie mereu să facem doar ceea ce e corect, cu toate că nu facem aşa.
10. Consideri ca plansul este un semn de slabiciune sau de putere?
Uneori trebuie să ai putere să îţi arăţi lacrimile în faţa altor oameni. Deci e un semn de slăbiciune, dar şi de putere.
11. Ai incalca legea ca sa salvezi o persoana pe care o iubesti?
Da.
12. Cand vei avea 80 de ani, ce va conta cel mai mult?
Cum mi-am trăit viaţa până atunci, fericirea şi ceea ce am realizat.
13. Pui suficiente intrebari sau te multumesti cu ce stii?
De obicei mă mulţumesc cu ceea ce ştiu, depinde de situaţie.
14. Multumesti pentru ceea ce ai?
Da.
15. Cand ceva se incheie, simti ca ai facut prea putin?
Depinde, de cele mai multe ori da.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Sample text